Ett geni behärskar kaos

Det ser ut som fan här hemma! Jag har nu så smått börjat packa ner saker inför flytten och hej och hå säger jag bara. Egentligen borde någon annan göra det här så slapp jag sitta och vara sentimental i en kvart vid varje liten pinal jag hittar. Massagebänken har nu endast fungerat som avlastningsbord och dammsamlare ett tag och jag funderar på att ta upp det där igen när jag flyttar hem, nu när man får plats hemma. Jag kan tänka mig att det säkert finns några som är villiga att betala en en billig pening för en stund i händerna på en utbildad massör. Skulle vara bra för min personliga fikakassa också.




Det här är till er som menar att "han måste vara mest lik far sin" :


In lust we trust the Look-alike Meter!

Kommentarer
Postat av: Dess

Jag skulle LÄTT betala för en stunds massage! ^^

2009-06-10 @ 21:31:12
URL: http://iamjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0