Sova?

Nu håller jag tummarna att jag får sova inatt. I några veckors tid har en orolig Sixten vaknat säkert 6-7ggr per natt och det börjar ta på mina krafter. Lyckades nu tillslut lura ihonom en flaska välling efter mycket om och men så jag hoppas att det gör susen.  Kom sedan på att jag inte har någon aning om hur mycket man ska ge första gången, om man kan ge det outblandat osv.. Jag satte mig vid datorn och googlade lite men insåg snabbt att Hans har helt rätt, screw the Internet, imorgon är det jag som köper en Daimstrut till guldklimpen!

Delar med mig av en bild jag just fan i en mapp i en mapp i en mapp i en mapp på mitt skrivbord, kolla in mjölkbomberna! OMFG som någon jag känner skulle ha sagt.

Skulle gissa att jag här i början av året dricker min 1007:e liter påskmust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0