Sommar och sol

Den gångna helgen kan jag nog säga var en av de bästa på mycket länge! I lördags var det dags för min födelsedagspresent av Hansi, bubbelpool, skumpa, myspys och utgång. Jag hade nästan glömt bort att mys kunde vara något annat än en chipspåse framför Robinsson, sorgligt men sant.


Idag var det dax för Sigges 5månaderssprutor. Till min förvåning så var det jag som var kallsvettig och skakade när se satt där och höll i var sitt av Sixtens små ben. Han skrek som en stucken gris och kastade sig sedan runt min hals och gav mig den hårdaste kramen han någonsin bjudit på. Jag skulle gå genom eld för den killen.

Varför kommer ingen när jag ropar? Nu är det ju morgon mamma!

Efterlysning: Är det någon som har en lastbil (B-körkort) eller ett storjä'vla släp att låna- eller hyra ut för en billig penning omkring den 28/6?

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh vilket fint kort på honom ! ska bli roligt att få träffa honom i sommar :D

2009-06-03 @ 22:05:15
Postat av: alexandra

han ät såå söt:)

2009-06-04 @ 13:15:11
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Syster, du stavar "dags" d-a-x här. Jag saknar Biggen så himla mycket

2009-07-18 @ 06:18:27
URL: http://blogg.vk.se/evelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0