Yrande helg

Igår var det tänkt att jag för första gången på mycket länge skulle gå ut här i stan, lagom till den årliga yran och det underbara vädret. Tyvärr var jag tvungen att avboka min dejt med Erika pga att någon mindre begåvad person på Hans jobb helt sonika "glömt bort" att hanhon skulle resa söderut denna helg. Givetvis tar Hasse på sig dagens morgonpass (vilket i ärlighetensnamn gör mig lite imponerad, det kallar jag arbetsmoral) trots att han slutar på jobbet om ca 2 veckor. Summasumarum ångrar jag inte nu kl 5 på morgonen att jag istället för an flaska vin drack två glas cola igår, men jag kan inte låta bli att störa mig på det mähä som trots allt krossade min utekväll.

Ikväll är det dags för min födelsedagspresent (och nu har vi faktiskt skaffat barnvakt) vilket ska bli kul. Vad jag vet inkluderar det middag, bubbelpool, vin och tilltugg, men Hans har bett mig sluta fråga ut honom angående kvällen så jag får väl bara godta att jag inte vet det exakta upplägget. Igår kom förresten Hans hem med ett fint paket, inslaget i trendigaste julpapper, det visade sig att han köpt en otroligt fin klänning åt mig. Jag tror att man ganska tydligt kunde se min förvåning över hela mitt fejs men förvåningen var av det positiva slaget. Jag ser fram emot kvällen med spänning. Nu, morgonbus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0