Nystart

The bitch is back. Nu när blogghysterin lagt sig vågar jag återvända. Då det passerat en tid sedan jag sist visade upp mig här känns det som att en minirekapitulering vore på sin plats.
Sedan sist har jag: införskaffat familjebil, separerat, köpt bostadsrätt, renoverat så svett blod och tårar flödat, träffat många spännade människor, chillat, kämpat, fyllt 24 och 25 bast. Staropramen premium är utbytt mot Staropramen dark, de gråa stråna har tätnat och jag har börjat förstå vitsen med fickkalender.
Framtidsutsikterna är ljusa och jag ser fram mot vad sommaren (och ja även livet) har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: alexandra

härligt! :)

2011-05-13 @ 21:44:43
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0